Servis

Servis

Asansörler ve yürüyen merdivenlerin optimum koşullarda çalışabilmesi için düzenli muayene ve bakımdan geçirilmeleri gerekir. Hyundai Elevator, Kore’nin IoT (Nesnelerin İnterneti) yakınsaklık teknolojisi temelinde inşa edilmiş bir ileri uzaktan bakım sistemi (HRTS) işletir. Organizasyonumuz, hızlı müdahale, mükemmel bakım ve farklılaştırılmış servis kalitesi temin edebilmek üzere yapılandırılmıştır.

Hyundai'nin Periyodik Bakım Servisini Seçme Sebepleriniz

  • service_img01-2290
    Kore’nin 1 Numaralı Bakım Servisi Sağlayıcısı

    Hyundai Elevator, Kore piyasasındaki en büyük asansör ve yürüyen merdiven imalâtçısı ve bakım servis sağlayıcısı, dünya çapında ise asansör/yürüyen merdiven piyasasının 3. en büyüğü konumundadır.

  • service_img02-2291
    Küresel Servis Ağı

    Dünya çapındaki organizasyonlarımızda uzmanlarımız güvenli ve dakik bir biçimde bakım hizmeti sağlamaktadır.

  • service_img02-2291
    Hyundai’nin Kendi Teknolojisi ve Parçaları

    Hyundai Elevator ürünleri, güvenlik bakımından kendi parçaları ve bakım servisiyle mükemmel uyumludur.

  • service_img04-2292
    Son Teknoloji Müdahale ve Bakım Sistemi

    Hyundai Elevator, bir uzaktan bakım hizmeti olan Hyundai Gerçek Zamanlı Servisi (HRTS) gibi, IoT temelinde inşa edilmiş son teknoloji bakım sistemleri işletmektedir.

Premium Bakım Hizmeti PB

Bu kapsamlı servis paketi, asansörler ve yürüyen merdivenlerin her daim optimum işletim ve yönetimini sağlamaya yönelik önleyici incelemeler, parça değişimi ve tamir işleri dâhil, detaylı bakım hizmetini içerir.

service_img05-2294

Premium Bakım Hizmeti PB

Hyundai Elevator’ın asansör ve yürüyen merdivenlerinin optimum koşullarda işletimine ve kontrolüne yardımcı en üstün bakım servisidir.

Premium Bakım Hizmeti PB'nin Özellikleri

  • 01Maliyet Düşürme

    Standart bakım hizmeti (POG), kullanımın yol açacağı bozulmalar ve parça değişimi gerekliliklerinden ötürü uzun vadede maliyetlerin artmasına yol açabilirler. Buna karşılık Hyundai’nin Premium Bakım Hizmeti(PB), yılda ortalama 16% azalma ile bu gibi ilave maliyetleri azaltıcı kapsamlı bir bakım sağlar.

    service_graph01-2295
  • 02Uzun Ekipman Ömrü

    Mühendislerimiz, asansör parçalarının hasar ve yıpranma gibi zararlı etkilere uğramalarının önlenmesine yönelik düzenli incelemeler ve ürün arızası gibi gerekli her türlü önleyici bakımı gerçekleştirirler. Bu da ürünlerin mevcut performansına ve ömürlerinin uzamasına katkı sağlar.

    service_graph02-2296
  • 03Kullanıcı Güvenliği

    Kore’nin mükemmel takip bakımı sertifikasına sahip ilk asansör şirketi olarak Hyundai Elevator, en iyi servisi temin ederek son kullanıcıların emniyetini garanti eder. Premium Bakım Hizmeti, arızaların önlenmesi ve yerinde güvenlik önlemleri sunmak suretiyle sistemin optimum koşullarda işlerliğini muhafaza eder.

  • 04Müşteri Destek Servisi

    Müşterilerimizin işlemlerini azaltmak üzere parça tamiri/değişimi için gerekli tüm süreçler tarafımızca takip edilerek tamamlanır. Aynı derecede önem taşıyan bir diğer husus ise, en iyi servis hizmetini müşterilerimizin perspektifini gözeterek temin etmemizdir. Örneğin, asansör işletimindeki aksamaları minimize etme çabalarımız arasında, aniden oluşabilecek arıza durumları için yeterli miktarda yedek parça stoklanması yer alır.

Hyundai Gerçek Zamanlı Servisi (HRTS)

7/24 kesintisiz hizmet veren Hyundai Elevator Çağrı Merkezi (HCCC), uzaktan asansör işletimi takibini gerçek zamanlı olarak yürütür ve asansörde kalma gibi durumlarda veya arıza hallerine müdahale için personel gönderir.

service_img06-2297

HRTS (Hyundai Gerçek Zamanlı Servisi)

HRTS, her türlü arızayı önlemeye ve arıza tespiti için harcanan vakti azaltmaya dönük ileri seviye bir uzaktan bakım servisidir. HRTS için, HCCC yılın 365 gün 24 saati boyunca sadece gerçek zamanlı takip değil, uzaktan denetim ve arıza tespiti sağlar.

HRTS’nin Özellikleri

    graph-green-2306

HRTS Process

Network
Database Server
Müşteri Hizmetleri Merkezi
Müşteri Temsilcisi
Süpervizör
HRTS (Hyundai Real Time Service)
  1. Network
  2. Database Server
  3. Müşteri Hizmetleri Merkezi
  4. Müşteri Temsilcisi
  5. Süpervizör
Bize Ulaşın
  • servis@hdel.com.tr
  • 7/24 ARIZA ÇAĞRI MERKEZİMİZ
  • 444 17 98
  • T: +90 216 510 12 44
  • F: +90 216 510 12 45

Referans Projelerimiz

  • metro
    Üsküdar-Çekmeköy M5 Metro Hattı
  • nida
    Nidakule Ataşehir
  • 03 (7)
    Watergarden
  • adalet
    İstanbul Adliye Sarayı